

Според изследване на HubSpot, съдържание, което се счита за уникално или оригинално, получава по-висок ангажимент от страна на потребителите в сравнение с обикновеното съдържание. Това включва по-голям брой споделяния, коментари и харесвания.
71% от бизнесите смятат, че уникалното съдържание в социалните мрежи е ключово за увеличаване на осведомеността за техния бранд.
Споделянията, коментарите и харесванията на уникално съдържание, могат да помогнат за подобряване на SEO резултатите на уебсайта на бизнеса.
Уникалното съдържание в социалните мрежи може да допринесе за увеличаване на конверсиите до 10 пъти в сравнение с обикновеното съдържание.
Компаниите, които редовно публикуват уникално съдържание в социалните мрежи, имат по-голям поток на трафик към техните уебсайтове в сравнение с тези, които не го правят.
Нашата експертиза

Създаване на маркетинг календар
Създаване на план за публикуване съобразен с нуждите на вашия бизнес.

Уникален дизайн
Създаване на ангажиращ дизайн, който да насочи фокуса към вашия продукт.

Уникален текст
Създаване на текст комуникиращ гласа на вашия бранд и допълващ визията.

-
1. Какви са възможните опции за реклама в Google?Трите основни и най-използвани типа кампании в Google Ads са: - Search campaign - Display campaign - Video campaign Изборът на правилния тип кампания варира според целите, нуждите и стратегията на всеки бизнес.
-
2. Колко струва рекламата в Google Ads?Цената за рекламиране в Google ads може да зависи от няколко фактора - конкуренция, индустрията и целите на бизнеса. Едно от предимствата на Google е, че разходите могат да се контролират на няколко нива. Дневният бюджет се определя по формулата: месечен бюджет / среден брой дни в месеца = среден дневен бюджет. Например при месечен бюджет от 600 лв./ 30,4 (средно дни в месеца) = 19 лв./ден. В определянето на бюджета изключително голяма роля играе проучването на ключовите думи, на които искате да рекламирате.
-
3. След колко време ще видя резултати от реклама в Google Ads?Този въпрос е строго индивидуален за всеки бизнес и индустрия. Има много фактори, от които зависи доколко бързо могат да се видят резултати – правилна настройка, рекламни послания, оферти, уебсайт и не на последно място – бюджет. Обикновено (но не винаги) при Search кампаниите отнема до 1-2 седмици, за да се видят резултати, докато при Display кампаниите може да отнеме повече време. При изцяло новите рекламни акаунти може да отнеме до 3 месеца при правилна поддръжка и оптимизация, за да се постигнат стабилни резултати.
-
4. Какъв е минималният бюджет, с който да стартираме в Google Ads?Няма минимален праг на бюджет за рекламиране в Google Ads. След проучване на желаните от вас ключови думи може да се предложи бюджет, който е подходящ. Винаги може да се стартира с по-малък бюджет и след това да се увеличава при нужда.
-
5. Заслужава ли си да рекламирам в Google Ads?Успехът в Google Ads зависи от фактори като конкуренцията в сферата на бизнеса, услугата/продукта, която предлагате, уебсайтът ви и др. При правилна настройка и управление Google Ads е чудесна възможност да достигнете до нови клиенти и да увеличите продажбите си.